Posteado por: sheilaalbarran | mayo 10, 2007

Nire logelaren deskribapena

Nire logelak denetariko gauzak dauzka.

Sartzen garenean, eskuinetara begiratu eta ordenagailuarekin eta leihoarekin topatuko gara.

imagen037.jpg

Eskuinetako horman poster asko eta argazki pila bat daude eta goiko apal batean telebista.

imagen038.jpg

Erdialdeko hormetan bi apal daude eta bertan argazkiak, pelutseak, eta horrelako gauzak daude. Apalen azpian, diskotekarako sarrerak dauzkat, baita arropa berria erosten dudanean daramatzaten gustuko etiketak.

imagen032.jpg

 Ezkerretako aldean armairuak eta nire ohea dauzkat.

imagen033.jpg

Nire armairuen barruan, Saloura joan nintzenean ekarri nituen diskoteketako propagandak dauzkat itsatsita, argazkiren bat etabar.

 Atea dagoen horman poster gehiago dago.

imagen034.jpg

 imagen035.jpg

 

Nire logelan gehien gustatzen zaidana leihoa da, zeren leihoan hutsune bat dago eta bertan jesar naiteke pentsatzera eta erretzera nire gurasoak ez daudenean.

imagen036.jpg

Responder

Categorías

